Godmorgon världen...

... vilken otroligt trött dag.
Har kommit hem för ca en timme sen, spolade upp ett varmt bad och mös på en liten stund:)  FUnderar om jag ska lägga mig och vila ögonen en stund i väntan på att Hjärtat eller Anne hör av sig:)
Igår var jag förbi hos moster och kusin A som skulle firas och att hon har charm den tösen de kan jag ju upplysa er om!:D Efter att jag vart där så for jag och hjärtat iväg på julklappsshopping.. Han skulle nämligen handla julisar åt lilla E... Sagt och gjort.. När vi sen kom till byn på kvällen så blev det ju självklart julklappsinslagning och på något underligt vänster så blev jag inblandad även där ;) Kvällen blev rätt så sen men de gör inte så mycket för det var riktigt mysigt!  Idag blire ännu mera julklappsinhandling men denna gång så ska jag handla "åt" farmor och farfar.. dom tyckte att jag skulle kolla något åt E från dom, så bara ut i vimmlet igen;)
Jag måste säga att jag faktiskt inte har några julfeelings alls i år.. Trodde ärligt där ett tag att dom var på G men ack så fel jag tog.. dom bara passerade:/ Igår blev de dock lite Julmys som sagt, vi slog in julisarna, jag värmde glögg och julmusiken strömmade ut ur högtalarna:) Jag hoppas jag får lite julkänlsa till julafton iallafall:)  Fast de är klart, med tanke på att julafton blir hos farmor och farfar så måste jag ju faktiskt säga att de inte är omöjligt den dyker upp.. Jag menar så otroligt mycket tomtar som dom har! Plus att jag får tillbringa den dagen med älskvärda personer!:D
Sen från det ena till det tredje så tänkte jag så här.. genom att antalet bloggläsare ökar hela tiden så kan de ju kanske vara kul för er och lära känna mig lite bättre..  Jag tänkte att om ni ställer några frågor om något ni vill veta så svarar jag så gott jag bara kan...  eller vad tror ni om det?:)
Nej nu vila lite va.. eller kanske man plockar fram stickningen!?
hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0