Godjul och Gott nytt år..

Jag vet att jag inte har varit världensbästa på att uppdatera min blogg, men har faktiskt haft fullt upp med julfirandet..:P Dagen innan julafton var vi till mina morföräldrar och hade "lilla julafton" Sen på Riktiga julafton började vi firandet i kullen Hos hjärtats syster innan vi begav oss mot sammakko och mina farföräldrar...
Juldagen tillbringade vi hos hjärtats Farmor och även då blev det "lilla julafton" :) såååå jaa... de har blivit ett väldigt massa julaftnande i år... Har fått super fina julisar i år och allra nöjdast blev jag nog över telefonen jag fick av <3:at och ett armband som jag fick av min mor.
Imorgon är det nyårsafton och jag måste ju säga att det faktiskt inte känns så.. Jag brukar alltid ha enorma planer för nyår och förra året firades nyåret rejält! MEN i år... tänker vi bara vara hemma.. tänker inte dricka en enda droppe alkohol, ska laga god middag och planen är att bjuda in hjärtats farmor att komma och käka med oss.
Ska njuta i fulla drag av morgondagen.. tänkte roa mig med att leta fram nått smarrigt recept på vad man kan laga i morgon, några förslag någon?  Har väl egentligen inget mer att skriva, får väl försöka att uppdatera er snart igen och inte dröja lika länge som sist;)
Btw.. Nu så här i slutet av året brukar ju alla göra en sammanfattning om hur året har varit och sådär.. men det tänker jag inte göra.. det här året har varit kaos för mig och de är först nu det egenligen har börjat vända.. så nej ni kommer inte få någon sammafattning av mig.. kanske ett inlägg om vad jag ahr lärt mig i stället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0