3:e Advent

Hej mina kära vänner.. Det är visst den tredje Advent idag och vet ni? vi har inte ens tänt det tredje ljuset!
Idag har vart  en sån där dag som gått i mysets tecken, eller ja de har väl egentligen hela helgen gjort :)
Har haft en riktig toppen helg med min älskling och jag kan inte ens förklara med ord hur lyckllig den där människan gör mig, de ni :)
I helg har vi haft en hel helg för oss själva och jag måste säga att det är med blandade känslor, Saknar lilla fröken bus!:) nå nå.. dagen då.. den har varit bra lugn, film och mys hela dagen måste jag säga och sen blev det middag hos mina kära farföräldrar.
Igår for vi ut och värmde bastun och de var riktigt mysigt måste jag säga! ett stort plus i kanten :D
Mysigt va!? <3
I fredags hade vi frugan som var förbi här och med sig hade hon geka, så dom bjöd vi på middag:)
Min älskade fru <3
nu mina vänner tänker jag minsan inte orka skriva nå mer, för jag ska ta min älskling och gosa ner mig i soffan och  kolla en film med honom. Ursch så mysigt! <3
och vet du Älsklingen min? Jag älskar dig ;)
sådär nu vet ni alla att jag lever iaf, ibland hinner jag lixom glömma bort att jag faktiskt har en blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0