Ville bara säga goodnatt=)

har haft en sjukt härlig dag idag måste jag säga, vaknade kring halv tio i morse, eller rättare sagt blev väckt:P
sen bar det av till stan med la familia och vi "shoppade" på dollar innan vi for upp till kåkstan och kikade(mina farbröder ville ju gärna kika) sen blev det en senare lunch på md´s innan dom skjutsade hem mig och jag tog itu med disken.. jag hamnade hos annes föräldrar med henne och Sandra innan jag for hem och slängde mig i badet.. hääärligt(har köpt badsalt idag!<3) sen blev de att börja plocka med min "tavla" som jag vill få i ordning och sen mitt i allt fick jag grymt trevligt och välkommet besök ;) vi kikade en film och surrade lite innan de blev dags för min gäst att pysa och sen kära ni fick jag hit min anne för lite kvällsfika!:) gudarns så trevligt! jag kan inte riktigt minnas sist vi hade våra sitta uppe och surra kvällar:)  nnej nu är jag trött som en gnu och tänker minsan gosa ner mig bland mina kuddar och jäääätte mysiga täcken;) tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0