Välkommen Fredag!

Jaha mina kära vänner, idag har vi fredag igen och här sitter jag och degar, vaknade  tio över sju av att lillebror for runt här som en dåre! Dom hade visst försovit sig.. Jag kunde inte somna om och slog igång en film som jag sett klart för en liten stund sen. Nu funderar jag på att kanske spola upp ett bad och tvätta mig :P
Hade behövt släpa mig upp på affären och köpa mjölk också så jag kan koka mig en kopp kaffe.. kära bror hade visst druckit upp den sista! *morr* Genom att de är fredag idag betyder de att lillebror pyser till byn och jag har läggan heeeelt för mig själv.. de bertyder att jag kan köra nakentid NÄR jag vill:D *na na nanaaaa*
Känner mig pigg och alert idag, frågan är bara vad mans ka roa sig med? kanske diska?.. är inte så farligt mkt disk bara lite men de blir fort mer! skulle behöva dammsuga också.. blir skräpigt här ta mig fan på engång.. kan inte förstå varför!? voi voi .. nej om jag kanske slänger mig i badet nu.. hade vart ruskigt skönt.. tror jag.. om inte annat så en dusch iaf :)
vi höres garanterat under dagen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0