Tisdag

Jag sitter här hemma i min ensamhet och kan verkligen inte få iväg tankarna på annat, även om jag skulle behöva! Tack och lov ringde älskade Kusin och gav mig ett mission!:) Har just duschat och jag kan upplysa er om att de var förjävla skönt!
Har verkligen inte kunnat sova i natt har legat och vridit och vänt på mig och de slutade med ett långt samtal med en godvän på msn,och sen 5 avsnitt av min serie! Jag känner mig nervös mest hela tiden och jag kan verkligen inte förstå till vilken nytta!?
Jag känner mig verkligen ynklig nu, och jag vet ärligt talat inte om jag ska skratta eller gråta just nu.. haha ni som känner mig vet ju att jag är en riktigt grubblare och kan verkligen inte släppa allt på två sekunder även om jag önskade att det gick!
Varför ska jag hela tiden utsätta mig själv för sånt här? Allra hellst hade jag samlat mod till mig och tagit tag i saken men jag FÖRSÖKER verkligen! på sant! jag vet inte hur fan jag ska göra bara..
Hur som hellst, smsade några få sms med han den där som får mitt hjärta att slå lite extra igår.. blev väl egentligen inget vettigare utav det.. det enda jag kunde konstatera var att jag saknade honom massor och han tycktes sakna mig..
Jag hatar de här med avstånd och jag hade verkligen inte räknat med alla dessa känslor och speciellt inte nu! Men vad ska man göra? som en kär vän brukar säga.. känslor går inte att styra över.. och nej de är väl sant, ibland ploppar dom liksom bara upp vare sig man vill eller inte.. jag kan bara konstatera ATT jag helt enkelt håller på att bli ordentligt kär! Ja.. jag erkänner... här i bloggen.. för alla mina vänner och inte vänner som läser... den grabben har fått mig på fall.. jag vet inte när den här känslan infann sig i min kropp sist? när jag träffade mitt EX kanske? ja jag tror det.. och jag vill verkligen att de här ska vara någonting bra! fan vad jag hatar att känna!
Jag sitter här hemma i min ensamhet och kan verkligen inte få iväg tankarna på annat, även om jag skulle behöva! Tack och lov ringde älskade Kusin och gav mig ett mission!:) Har just duschat och jag kan upplysa er om att de var förjävla skönt!
Har verkligen inte kunnat sova i natt har legat och vridit och vänt på mig och de slutade med ett långt samtal med en godvän på msn,och sen 5 avsnitt av min serie! Jag känner mig nervös mest hela tiden och jag kan verkligen inte förstå till vilken nytta!?
Jag känner mig verkligen ynklig nu, och jag vet ärligt talat inte om jag ska skratta eller gråta just nu.. haha ni som känner mig vet ju att jag är en riktigt grubblare och kan verkligen inte släppa allt på två sekunder även om jag önskade att det gick!
Varför ska jag hela tiden utsätta mig själv för sånt här? Allra hellst hade jag samlat mod till mig och tagit tag i saken men jag FÖRSÖKER verkligen! på sant! jag vet inte hur fan jag ska göra bara..
Hur som hellst, smsade några få sms med han den där som får mitt hjärta att slå lite extra igår.. blev väl egentligen inget vettigare utav det.. det enda jag kunde konstatera var att jag saknade honom massor och han tycktes sakna mig..
Jag hatar de här med avstånd och jag hade verkligen inte räknat med alla dessa känslor och speciellt inte nu! Men vad ska man göra? som en kär vän brukar säga.. känslor går inte att styra över.. och nej de är väl sant, ibland ploppar dom liksom bara upp vare sig man vill eller inte.. jag kan bara konstatera ATT jag helt enkelt håller på att bli ordentligt kär! Ja.. jag erkänner... här i bloggen.. för alla mina vänner och inte vänner som läser... den grabben har fått mig på fall.. jag vet inte när den här känslan infann sig i min kropp sist? när jag träffade mitt EX kanske? ja jag tror det.. och jag vill verkligen att de här ska vara någonting bra! fan vad jag hatar att känna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0