Soon it´s over time to fly...

Passa på att uppdatera bloggen lite medans filmen jag ska se i kväll laddas :P Idag är det söndag och för mig en riktigt jävla bakisdag! har ännu inte blivit som folk, jag misstänker att det kan ha med gårdagens glögg och vin drickande att göra?! huvva...  brukar inte bli så här jävla dålig :/
Hur som hellst vaknade upp i en riktigt mysig famn i morse och de gjorde väl egentligen allt liiiite lättare.. Smsade åt Rååbin och frågade om han vill vara så snäll och skjutsa hem mig, vilken han gjorde så de är jag tacksam över.. Skulle hem och tvätta och gissa om jag har tvättat idag? öööhh näää..! ska jag vara ärlig så orkade jag fan inte.. skakade som ett jävla asplöv.. vi for och hämtade upp bästis och sen skjutsade han oss hem till mig.. Bästis som bara osade sprit totaldäcka i sängen så fort vi kom innanför dörren typ.. jag däremot kunde inte somna då jag sovit väldigt bra och väldigt länge.. jag spolade upp ett bad, tvättade bort gårdagens smink och tvättade håret som såg ut som att jag tagit en rond med en ilsken katt eller nått... det stod åt alla håll och kanter..
kände mig verkligen utstirrad när jag gick walk of shame till bilen.. mötte ett äldre par som tittade på mig och i ögonvrån såg jag att stackars tanten var tvungen att vända sig om och kika lite till när jag passerat.. undrar just vad hon tänkte?.. hmm.. ja jag vet inte.. som tur var så var rååbin redan på plats så de var i princip bara hoppa in i bilen och sen bar de av..
Gårdagen var riktigt riktigt lyckad.. Satt här hemma med Anne och mös med vin, sen dök kusin J,Fanny och Alvina upp och då blev det liv i hönshuset som att man aldrig träffat folk!:P haha
Vi satt här, gjorde oss i ordning och jag min klantskalle stod i köket under fläkten och rökte och vips.. hanna tappar ciggen MEN är snabb nog att fånga den med vänsterhanden.. jag brände två fingrar och spolade direkt under kranen.. tur de annars hade jag nog fått värre blåsor än vd jag har.. är väl egentligen inga direkt blåsor nu men de känns iaf! kanske ett tecken på att man ska sluta tjuvröka?!

nå nå.. kvällen var riktigt nice, vi for ner på nexan.. träffade massor med underbara människor där och så kom jag ju på att jag var tvungen att gå på toa.. tralalalalaaa... hanna och Anne knatar i väg på toa, nån bankar och drar i toa dörren, jag blir FÖRBANNAD för att dom stressar oss.. fan att fok inte kan ha tålamod att vänta! hur som hellst.. jag i ren ilska svarar dom med en spark i dörren och de skulle jag ju inte ha gjort... nu jävlar har jag ont i foten, eller egentligen mer i stortån.. är blå på foten just vars stortån börjar.. där ett tag fick jag fan för mig att jag brytit den :/ men jag tror inte den är av iaf.. jag kan inte riktigt gå ordentligt, de tar lite tid att komma dit jag ska men fram kommer jag :D
nu ligger jag här hemma i sängen och myser för fulla muggar!:) har renbäddat sängen och ska slå igång en film! så ja jag avrundar väl här så får vi höras en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0