Sol..sol.... strålande sooool... skin över gröna äääängaaaar...!

(När ni läser rubriken kan ni väl tänka melodin till "jul jul strålande jul"...?)
Nu ni var jag finurlig allt va?!;)  äsch då bara för att jag råkar vara på bra humör!?:)
Idag är det Ooooonsdag!:D och vad innebär det?! jooo de innebär att de snart är freeeedag!:)
Och vad är så speciellt med fredag? jo de ska jag tala om för er att då är de helg och är det helg så betyder det att jag kommer att njuta i fulla drag!:) okej inte fulla som i packad, eller berusad.. för NEJ jag kör ju på nykterhet numera... och då undrar ni säkert vad de tagit åt mig? ja.. spekulationer kommer.. någon som vågar sig på att gissa VARFÖR jag INTE dricker?:)  inte?.... någon.....? ja vi lämnar väl de så ni har en chans att gissa:) MEN som sagt, snart fredag och helg för den delen.. jag ska nämligen få tillbringa lite kvalitets tid med en person som tillhör dom bääästa av dom bästigaste!:)
Idag tänkte jag köra på stort och när lilla O har lämnat läggan för att besöka sin skola och ha lektioner.. så tänkte jag springa ner och boka tvättis sen öppna alla persiener.. vädringsluckorna.. slå igång lite dunka dunka musik.. plocka ihop lite saker.. sortera tvätt..diska lite.. dammsuga, vaska OCH städa min toalett.. Funderade om jag skulle kila ner i källaren med lite kartonger... rota fram mitt andra duschdraperi(så mitt nuvarande kan tvättas) och sen om jag får tvättis idag.. kanske till och med renbädda:) ja jag vet inte vad som har hänt med mig.. kan de vara alla monsterdrycker jag hällt i mig i natt på mitt hemliga mission? jaaa.. vem vet.. kanske de kanske.. nej nu kila så jag får något gjort! OCH inte att förglömma.. KAFFE.. massor med KAFFE måste kokas!:D
Tjipptjopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0