Orken bara tog slut!

Är så sjukt trött och slut i både kropp och huvud just nu! Har städat hela dagen, har dammsugit,vaskat,plockat, dammtorkat lite, städat toaletten och nu sitter jag här har just käkatmiddag som bestod av kyckling och ris:)
Gjorde egen marinad och det ble sjukt gott! Länge sen jag ätit sådär ruskigt stark mat och jag kan upplysa er om att denna middag kommer göras fler ggr!:D
Nå nå medans jag idag har städat så har jag dunkat musik och sjungit (läs skränat) så högt jag kunde.. Tankarna snurrar ut och in ur huvudet heeeela tiden och vet ni? Jag blir då fan inget klokare för det. Tänkte att jag skulle slänga mig i badet en stund och tvätta av mig, var ju riktigt ansträngande med storstäd!;)
Sen tänkte jag hoppa i min onepice och mysa till en film här i ensamheten.. Tanken var att jag skulle förbi hos Älskade Malin, kusin och lilla Nellie men jag tror fan inte att jag orkar! Väntar tills A.H slutar och vill komma förbi hos mig och dricka kaffe alt Te jag tror jag hade behövt henne mer än någosin just nu! Känner mig fruktansvärt less..
Nej kanske hopp ner i badet då så får vi höras!

Kommentarer
Postat av: Anne

Jag är inte långt borta mitt hjärta, om en timma är jag vid din sida igen. Behöver mina Karlsson också, ingen förstår mig som du gör och "vi älskar ju varandra" :P haha

2011-08-26 @ 20:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0