och så undrar man varför man är singel!? ;)

Haha.. sitter här hemma med becca och saker hon säger får mig hela tiden att inse att vi kanske trotts allt är lite lika varandra :P hon är ju dock lite virrigare och spontanare än mig, men visst kommer det tillfällen då man önskar att man aldrig sagt eller gjort vissa saker.. hon satt och berättade om en pinsam händelse igår och jag skrattade rätt gott.. men de får ju mig att börja fundera på hur jag själv är ibland..  Jag menar jag har samma förmåga som henne att allt för ofta säga eller göra innan jag riktigt tänker efter..  Inte för inte mina vänner måste gilla att vara med mig, för dom vet hur jag kan vara, att förklara en sak kan ibland ta hundra år, för jag kan förmågan att göra allting så invecklat..
Jag menar jag är inte den vassaste kniven i lådan alla gånger, men fan så jävla bäst jag är iaf! :)
nå nå lämna de nu..  idag har jag läst ut min bok!:D den var skit bra, och nu funderar jag på att bara bädda ner mig och glo en film? ja de kanske skulle vara något vad vet jag.. hmm.. ja jag vet inte.. nu kila nu kom lisso också förbi! tjigneling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0