När sängen skakar...

.. då vaknade jag! huvva inte alls kul! undrar just hur de hade känts om jag hade vart vaken! då hade jag väl dött!
Jag vet att jag har var osynlig nu några dagar, men jag har helt enkelt inte känt för att uppdatera er om mitt liv:P
Min hhelg har vart riktigt lugn, kan jag upplysa er om.. Fredag :började med Begravning av min bästa vänns kära pappa. Det var verkligen super fin begravning och dom hade gjort ett toppen bra jobb! Jag är verkligen ledsen för henne och hennes förlust! Sen efter begravningen blev det fika hemma hos henne. och sen for jag med en annan bästa vänner till hennes föräldrars stuga där vi käkade surströmming ( mumma).. efter våran middag bar det av till stan.. vi brände en skiva som vi skulle kunna digga i bilen:)  Fick besök på kvällen av en riktigt mysig typ,vi kikade en film och sen for jag ut Med A och snurrade på stan.. mysigt som bara den, var hemma först vid tre tiden?
alltså.. jag ahr vart nykter fredag... :)  Lördagen hände väl inte dess mer. sov i princip hela dagen, varförbi hos becca en sväng och sen hem igen.. skulle börja kolla film, då skrev Robbe.. så han kikade förbi, vi slog igång en film och satt här och surrade.. Anne ringde och jag och Robbe följde med henne ut och snurrar och skjutsa folk.. vi kikade i nunis och utanför nex.. var mkt folk ut:) alltså kan vi dra slutsatsen om att jag var nykter lördagen också.. Det mina vänner betyder att det blev ännu en nykter helg :) jag börjar känna mig duktig på de här med nykter helg.. förra helgen var jag ut lördan visserligen.. men dock BARA lördagen!
Nu sitter jag här hemma, tänkte ta en dusch, sen kanske diska lite.. och självklart invänta lillebror som kommer till stan idag! nu ska jag kila känner att jag behöver en ritkigt varmdusch! tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0