Morgonmys...

.. med en kopp kaffe och lite under bara musiiiiik:) Lilla O har prommat iväg till skolan för en halvtimme sen ungefär..Första skoldagen:) Nästan så man saknar det lite, tänk vad enkelt allt var när man gick skola!? som ni vet så är jag ju för jävla sugen på att börja plugga igen! men frågan är bara om jag verkligen är redo.. ångrar nästan att jag tackade nej till platsen jag fick i luleå nu i höst :/ nå nå de finns väl en mening med allt skulle jag tro.. och vet ni? jag har nästan kommit till den insikten att det kanske är dags att dra trotts allt!? ja kanske de vore något.. pysa från norrland och denna jävla kallhåla!? voi voi nej nu kolla på nätet liiite till.. har kikat nu hela sommaren  och kanske de är dags att göra verklighet av sina drömmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0