Min Fru och jag... :)

Idag har jag haft värdens bästigaste Fruga här, vi har surrat en massa skit,druckit kaffe och fikat sockerkaka.. Lovade henne en sockerkaka bara för att jag vet att hon tycker om det och den blev faktiskt riktigt god. Är länge sen jag suttit och myst så här med henne på bara två ens och jag kan säga att det var välbehövligt!:)
Idag har lilla J kommit till storstan och ska mysa med sin storasyster:) mysigt värre hörrni!:) fast han är visserligen ute och ränner med nån polare nu:P så kvällen lär bli hyffsat lugn för min del:) är ju dock onsdag och de hade ju vart lite kul att kika vad som händer på onsdagspuben på alla tiders.. men men.. blir hemma kväll med bror i stället! rätt mysigt det med :) Hade planer på att försöka få bort den där jävla disken nu också.. är väl egentligen inte så mkt, men de KÄNNS mkt..  hur jag än gör blir de på något konstigt vis alltid massor med disk..
Igår kväll kände jag inspirationen till att måla också men de blev aldrig av.. funderar om jag kanske ska ta mitt skissblock och sätta mig ner en stund nu när S for..? eller ska jag göra färdigt mitt "bildkollage"?  hade behövt göra den så jag får upp den någon gång.. måste säga att jag trivs så förjävla bra här i lghten nu.. Jag vet inte alls vad det kan bero på..kanske att jag börjar må så mkt jävla bättre?:)
Ni skulle bara veta hur allting känns just nu, egentligen toppen bra, men klart visa orosmoln eller snarare bekymmersmoln finns på min himmel..
"ingen har evigt liv.. de spelar ingen roll vilken tid eller hur gammla vi blir blir.. det som spelar roll är vad vi.. gjorde när vi var vid liv..." en låt som becca fått mig att lyssna på.. och just dom orden har fått mig att se det positiva och orka kämpa för det jag vill!
Har verkligen starka funderingar på att lämna stan och söka lyckan på annat håll.. och kanske hade de också varit en super bra ide? ja vem vet.. de får framtiden minsan utvisa.. nu tänker jag slänga mig på sängen och kika film;)  innan jag tar itu med disken och kanske drar en rond med snabeldraken! tjingeling

Kommentarer
Postat av: snoppen

hihi

2011-08-17 @ 15:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0