Min Framtid..

.. jag har ju sagt att jag ALDRIG ska gifta mig.. men sen har jag ju sagt att jag visst ska gifta mig. MEN bara när jag känner att de är den rätta.. Nyss när jag satt och lyssnade musik så hittade jag en sjukt härlig låt och vet ni? kanske att den underbara låten spelas den dagen då jag gifter mig och den som lever får se:P och är ni dessutom mina vänner så kanske ni rent ut sagt är där och delar den dagen med mig?! vem vet :P haha och nej jag ska INTE gifta mig nu inom dom närmaste åren.. men den lixom kändes såååå otroligt rätt.. vissa låtar fastnar helt enkelt bara :D
Vet ni? Att musik påverkar mig sjukt mkt och jag kan bli JÄTTE LYCKLIG av vissa låtar.. Det känns helt sjukt bra ibland och så klart har dom ju en avigsida också så jag blir JÄTTE LEDSEN när jag hör en del... Men idag är en dag med massa BRA, GLADA och POSITIVA låtar!:)
Har roat mig med att sitta och fnissa den senaste timmen,lättroad kanske?! Öööh... låt mig se... JA haha:)
Kanske är bra att ha såna där små lyckorus då och då?:)  lyckliga jag :D haha nej nu åter till skissblocket.. var bara tvungen att berätta om den där låten och så klart kan jag ju säga att den är med Marie Fredriksson, vem annars!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0