Jag lovade mig själv...

... att jag skulle skriva ner ett blogginlägg åt er, då det är för länge sen;)
Just nu så sitter jag faktiskt ute i ullatti.. har vart hem över dagen, men bara för att ta mig ett hett bad, hämta min vetekudde och bunkra upp med ibumetin! Jepps, för er som kan lägga ihop ett och tre så kan ni nog gissa på att jag har en mensvärk som heter duga! Inte vidare kul men inget jag kan göra dessmer åt.. bara bunkra upp som sagt.
I morgon har jag fm.. jobbar 7-17 ser väl inte direkt fram emot morgondagen, men kan inte direkt säga att de är nått jag fasar för heller :)  Idag har jag kikat på Pretty little liars och jag kan upplysa er om att den är FÖRJÄVLA BRA! Gaaah... blir tokig på att jag inte har några fler avsnitt av den nu utan MÅSTE vänta på fler.. kan ni förstå hur man kan bli så förälskad i en serie? Först G.A och nu P.L.L?  de är ju helt jävla sjukt!
nå nå tänkte iaf ta och fortsätta skriva lite nu, kände bara hur inspirationen kom smygandes i det sista avsnitten!:P
För visst har jag väl berättat att jag börjat skriva lite smått?:)
på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0