Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl åtminstone snubbla lite...

jaha.. ja jag trodde ju faktiskt aldrig att jag av alla människor skulle säga det här.. men jag hatar verkligen allt som har med känslor att göra! Jag vill inte känna nå mer.. jag önskar att allt vore så jävla mycket enklare än vad det faktiskt är just nu.. Jag är mig evigt tacksam att jag faktiskt inte sa något.. men nu har jag i stället ångest att jag inte sagt mer.. Jag sitter i en situation som jag verkligen inte vill sitta i.. Jag älskar den där känsla av välbefinnande och den där känslan när man känner speciell, törs jag säga att jag kanske håller på att falla dit? Tänk om det är helt och hållet för sent? Fan att man aldrig ska veta vad man själv vill.. jag både vill en massa och inte vill... Frågan är bara vad tusan är det rätta?!



FAN!!! Jag HATAR att känna så här.. borde jag inte  stället var typ världens lyckligaste?!

En sak är då konstaterat.. jag är en skör typ som verkligen behöver växa upp och lära mig att lägga band på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0