helgen bara försvinnde!

ja och vart fan tog den vägen?! inte en jävla aning! i dag bär det av ut till ullatti igen, ska ut och jobba blir där ca 3-4 veckor.. är med blandade känslor måste jag säga.. skönt att komma ut till mammsen och få umgås med henne men just de där med att inte vara hemma i mitt hem med mina saker, mina sängkläder och ja ni vet allt som hör hemmet till då blir man lite små stressad.. nå nå de går nog bra, har ju gjort det förr.. har verkligen kommit in i en sån där period då jag får separationsångest från mitt hem! Nå nå har iaf packat ner mitt skissblock och självfallet ska datorn också med så vi får väl se om jag överlever därute.. vilket jag förmodligen gör utan några större men för livet ;)
Just nu har jag kommit in i en sån där period då jag vill att något drastiskt ska hända i mitt liv, tex att tacka ja till en lght ner över och försöka hitta mig ett jobb och bara fara och börja om ett helt nytt liv! men jaaa vi får väl se.. än så länge ligger de bara på känsloplanet.. är livrädd att det ska bli som när jag for ner till umeå.. men som sagt.. på den resan såg mitt liv helt annorlunda ut än vad det gör nu, och jag som person mår nog bättre också.. tror jag iaf..
nå nå de är inte lätt alla ggr:P
har i varjefall sökt ett jobb ner över nu ;)
nu mot buuuun!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0