Fredag ljuva fredag:)

Läste just på Facebook(såklart) flera som skriver att dom är ledsna för att dom förlorat en vän :( Jag är verkligen ledsna för deras skull och framför allt dom närstående som förlorat någon. Jag blev helst skräckslagen och kände hur paniken steg i gradvis i kroppen, men jag vet fortfarande inte vem det handlar om och jag antar därför att det inte är någon av "mina" för då hade jag väl redan vetat om det? eller?? ja jag vet inte, om jag får vara så fruktansvärt egoistisk så måste jag säga att jag verkligen hoppas att det INTE är någon som jag känner!
Idag tänkte jag minsan ta itu med mitt hem på allvar.. var ju så jävla trött i onsdags så jag somnade.. min powernap på 30 min övergick till 6 timmar och sen lek och stoj med min Hermansson <3
Planen är idag att dammsuga, vaska och städning av toaletten! Imorgon fm har jag bokat tvättstugan och jag undrar ju just hur optimistisk jag var! haha vad i hela världen fick mig att tro att jag ska orka upp klockan 7 en LÖRDAG morgon och TVÄTTA!? ja tur att de inte alltid är kortslutning i hjärnkontoret! nå nå nu koka en kopp kaffe och sen kicka igång min städning!
så mina vänner jag gissar att vi hörs igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0