fjärde dagen i Augusti...

Jepps.. de är vad de är idag!:P Idag bär det va till byn igen, men först ett besök hos läkaren klockan fyra.. Sen ska jag umgås och mysa med la familia där ute i buuuun;)
Har haft toppen dagar här inne i stan sen i tisdags, kan verkligen inte klaga alls.. Fast ja hade väl kanske kunnat göra gårdagen lite bättre;)
Från det ena till det tredje, har satt igång tankar och funderingar igen och har lovat mig själv att inte ta allting så jävla seriöst jämnt. nå nå de är inte lätt att vara en hanna alla gånger. men nu mina kära vänner tänkte jag slänga mig på sängen igen och gosa in mig under täcket, hade lite hoppats på att en viss mr skulle höra av sig så han kan komma och göra mig sällskap en stund;)  nu äre tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0