Ett lyckar experiment!

Slängde i lite fläskfile i en egenexperimenterad marinad i förrgår och jag var verkligen skeptisk varenda gång jag öppnade kylen och såg den där jävla påsen med mitt experiment.. Lite orolig och fundersam över hur fan jag kunde vara så korkad.. Hur som hellst lagade den idag pga att jag inte hade kunnat låta den bli dålig.. och tur var ju det för den smakade verkligen RUSKIGT`GOTT! vart supernöjd :D Middagsgäst idag vars Sandra och även hon var nöjd.. så de tar jag som ett bra resultat :)
Min Fredag kväll ser ut som den brukar för en som brukar vara en riktig toffel.. bad,mys och renbäddad säng! dock ser det ut som att det blir ensamt :( men vad gör det.. jag är lycklig som jag är och vet ni? jag får behålla täcket helt för mig själv;P
nej nu ta itu med middagsdisken sen en dusch eller ett bad :) tjingeling och trevlig fredagkväll på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0