En otroligt lång dag!

Ja faktiskt så måste jag säga att denna dag har varit RUSKIGT lång! Inte för att den inte har vart trevlig, den har snarare vart riktigt underbar:)  I morse blev jag väckt av Petra, min farbror Rogers fru:)  Jag kan säga att de är inte ofta de händer så det var riktigt nice:)
Det här är Petra, dock lite svår att få på bild;)
Vi tillbringade en massa tid ute på gården men en massa trevligt snack,och en jäkla massa sol:D härligt värre
Älskade Farfar och Tilda, samt en Farbror Roger med på ett hörn:) <3
Farfar,Farbror Micke och Kusin Robin:)
Kusin Emmsan och min Älskade Farmor! <3
Kusin Carro! <3
självklart var jag med på ett hörn;P
Pappsen var med på ett hörn också,han har vart eld och lågor sen igåroch har väckt farbror micke halv fem i morse bara för att han var så ivrig när Roger med familj skulle dyka upp:P Sen när alla var uppe och i gång, roger och dom landat lite med en hel pigg och lycklig liten Tilda, nej dåååå går pappsen och sover!
Farfar har också bara strålat idag, så kul att se hur bra han mår.. Synd bara att Linus inte är med,det är bara han som saknas annars hade vi vart  allihopa!
Idag har jag,carro,robin och emmsan vart iväg stranden och badat! kan säga att vattnet inte var direkt i dröm temperatur, men det fungerade bra iaf :) Jag som är värre en lite snoris dök i plurret direkt tätt följd av carro!:) Robin fegade en stund men gjorde oss sen sällskap.. Emmsan däremot var inte lång varig i vattnet hon gick inte allt för långt ut, fattar inte att hon blev sån badkruka när resten av oss mår som kungar i vattnet!;)
Efter badet så vart det hemgång,duschning och bara en massa skitsnack.. Kan säga att jag känner mig riktigt nöjd med min dag..
Jag kan ju upplysa er om att Farmor och Farfar tog sig en välförkänt vilostund på dagen, det är tröttsamt att ha barn och barnbarn på besök och speciellt alla samtidigt ;)
nu kila.. vi hörs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0