Det finns folk också finns det vi...

Jaa.. de är som dom brukar säga.. de finns folk också finns det folk.. men i de här fallet är det folk och vi..
Det finns så otroligt många människor i mitt liv som jag hade kunnat göra allt för!
Att se hur fort allting kan gå och man funderar när man sist pratade med varandra och det visar sig att man inte kommer ihåg det.. Tänk att på 2 sekunder kan du förlora en vän för resten av ditt liv... Tack och lov gick det bra DEN HÄR GÅNGEN! Jag är glad att det gick bra för dig vännen och jag hopppas du vet att du betyder massor för mig! jag tror du vet vem du är, jag vill inte blotta ut dig här i bloggen!
Jag känner mig trotts allt lycklig, jag mår hyffsat bra, har tak över huvudet och mat på bordet..jag har människor som jag kan vända mig till när jag är ledsen eller glad.
Men på 2 sekunder kan ditt liv bli slaget i spillror... du tappar då allt du någonsin trott på.. känner hur du bara vill sjunka ner i en värld av drömmar, för där är allting så otroligt mycket bättre.. Det är ungefär den sitsen jag sitter i idag.. jag vill inget hellre än att bara dra täcket över huvudet och somna och bara sova bort den här dagen..  Jag vet att det finns folk att vända sig till..men som jag skrivit redan i tidigare inlägg.. jag har tappat tilliten till dom flesta, jag vet inte längre som är mina RIKTIGA vänner.. frågan är VARFÖR en del ska ha så svårt och knipa igen och låta det man vill berätta stanna hos dom!? HAde jag velat berätta allting hade jag väl för fan skrivit ut det på FB eller i bloggen så alla kan se det.. ?
nej nu krypa ner under täcket en stund.. eller kanske ett bad!? ja vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0